مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-28اقتصادي

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید در سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان از افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات سرمایه گذاری و تولید در این استان خبر داد.

- ماندانا زنگنه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: برای فوریت در حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در استان سیستان و بلوچستان مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در زاهدان افتتاح شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین سرمایه گذاران کشور در مسیر فعالیت خود گاهی با مشکلاتی رو به رو می شوند که رفع هرچه سریع تر این مشکلات از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل مرکزی با این عنوان برای بررسی و رفع مشکلات در کشور هدف گزاری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیش از راه اندازی این مرکز نیز مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری می شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با هدف تمرکز بیشتر بر رفع سریع تر مشکلات و سهولت دسترسی سرمایه گذاران راه اندازی شده است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذارانی که در مسیر فعالیت خود با مشکل رو به رو شده اند می توانند از طریق تماس تلفنی یا پیامکی با شماره 09218382381 یا با مراجعه به درگاه اینترنتی (Tashi


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید در سیستان و بلوچستان

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید در سیستان و بلوچستان