مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-28اقتصادي

نقاط حادثه خیز جاده های آذربایجان غربی حذف شود


وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت حذف کامل نقاط حادثه خیز جاده های آذربایجان غربی و ایمن سازی راه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی سه شنبه شب در جلسه ویدئوکنفرانس جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی با بیان اینکه 44 نقطه حادثه خیز استان رفع شده است، اظهارکرد: مابقی نقاط پرحادثه و تصادف استان نیز هر چه سریع تر ایمن سازی و رفع شود.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش تصادفات جاده ای، مناسبت روز بدون حادثه را می توان در طول سال به دفعات بیشتری برگزار کرد، ادامه داد: تجمیع پایگاه های امداد جاده ای در جوار یکدیگر و عملیاتی شدن این پایگاه های می تواند موجب انسجام امدادرسانی در جاده های استان شود.

اسلامی ایجاد آتش نشان جاده ای نیز جهت امداد مناسب و سریع را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه راه های استان نقش بسزایی در ایمنی محورها و به تبع آن کاهش تصادفات جاده ای داشته باشد که البته توجه به سه فاکتور رفتار، وسیله و راه را نیز در کاهش تصادفات نباید نادیده گرفت.

وزیر راه و شهرسازی از پلیس راه و راهداران خواست با افزایش گشت های مشترک و تلفیقی در کاهش تصادفات جاده ای کمک کنند و افزود: با تأمین اعتبارات لازم پایگاه های امداد و نجات در جاده ها افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز جاده های آذربایجان غربی حذف شود

نقاط حادثه خیز جاده های آذربایجان غربی حذف شود