مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28اجتماعي

آگاه سازی ضوابط حفاظتی و صیانتی از بافت تاریخی تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آگاه سازی ضوابط حفاظتی و صیانتی از بافت تاریخی تبریز با مشارکت انجمن های میراث فرهنگی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده دیشب در جلسه مشترک مدیران اداره کل میراث فرهنگی و انجمن ها و سمن های میراث فرهنگی استان در راستای بررسی مطالعات بافت تاریخی تبریز با بیان اینکه تحقق اهداف حفاظت و صیانتی از بافت تاریخی تبریز با مشارکت انجمن ها، سمن ها و جامعه میسر خواهد بود، ادامه داد: باید توجه داشت که حفاظت از مواریث تاریخی با مشارکت جمعی محقق خواهد شد، لذا با همکاری انجمن های میراث فرهنگی استان، آموزش حفاظت و آگاه سازی ضوابط، مزایا و احیا بافت تاریخی را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیگیری ثبت ابنیه و حرائم تاریخی تبریز در دستور کار این اداره کل قرار دارد، ادامه داد: در راستای حفاظت و احیا بافت تاریخی تبریز با مشارکت انجمن های میراث فرهنگی مانیتورینگ، پایش بناها و بافت تاریخی و همچنین محلات، محورهای تاریخی و مردم شناسی آن ها اجرا خواهد شد.

حمزه زاده با تأکید به نقش کلیدی مشارکت های مردمی و بخش خصوصی در حفاظت و احیا بافت تاریخی و همچنین مرمت بناهای تاریخی تبریز، گفت: در پیشبرد اهداف ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی ضوابط حفاظتی و صیانتی از بافت تاریخی تبریز

آگاه سازی ضوابط حفاظتی و صیانتی از بافت تاریخی تبریز