مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28اقتصادي

کاهش قیمت مرغ در کاشان با تنظیم میزان نهاده و تولید


مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان با بیان اینکه قرار شده است واحدهای مرغ گوشتی به اندازه ای نهاده دولتی گرفته اند به همان اندازه مرغ دولتی تحویل بدهند، - علی رضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه کاشان یکی از قطب های مرغ گوشتی کشور است، اظهار کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری کاشان داشتیم مقرر شد مرغ زنده را کشتارگاه 15 هزار تومان و گوشت مرغ در سطح شهرستان برای مصرف کننده 22 هزار تومان خریداری شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران کاشان با بیان اینکه قرار شده است واحدهای مرغ گوشتی به اندازه ای نهاده دولتی گرفته اند به همان اندازه مرغ دولتی تحویل بدهند، گفت: با این روش قرار است قیمت گوشت مرغ در بازار تنظیم شود.

وی بابیان اینکه احتمالاً قیمت مرغ روبه کاهش است، خاطرنشان کرد: هر مغازه پروتیینی که گوشت مرغ را بیشتر 22 هزار تومان به مصرف کننده داد به بازرسانی اداره صنعت و معدن اطلاع بدهند تا تخلف فروشنده ها پیگیری شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه حدود 250 واحد مرغ گوشتی در کاشان داریم، گفت: در مورد نهاده های دامی قرار شد از بازار گاه پیگیری شود تا به صورت کامل نهاده را تحویل دهد اما هنوز ابلاغیه ای به دست ما نرسیده است و در شرف انجام شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مرغ در کاشان با تنظیم میزان نهاده و تولید

کاهش قیمت مرغ در کاشان با تنظیم میزان نهاده و تولید