مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-28اقتصادي

بیکاری 30 راهنمای گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد


رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی فعالیت راهنمایان گردشگری استان در پی شیوع کروناویروس، گفت: نزدیک 30 نفر راهنمای گردشگری در این استان داریم که در پی شیوع کرونا، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی فعالیت راهنمایان گردشگری استان در پی شیوع کروناویروس، گفت: نزدیک 30 نفر راهنمای گردشگری در این استان داریم که در پی شیوع کرونا، بیکار شده اند.

احمد پهلوانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وضعیت راهنمایان گردشگری استان در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: از بتدای شیوع کرونا تا کنون فعالان این حوزه به خاطر تعطیلی تورهای گروهی و ماشینی و به ویژه تورهای خارجی، بیکار بوده اند.

وی با بیان این که فصل کاری راهنمایان گردشگری در استان، 6 تا هفت ماهه اول سال بوده و از اواخر اسفند با تورهای نوروزی شروع می شد و در شهریور ماه با تورهای آخر شهریور تمام می شود، گفت: راهنمایان گردشگری استان نیز منتظر بودند که روند گردشگری از عید شروع شود، اما با شیوع کرونا، فعالیت های گردشگری نیز تعطیل شد.

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا از اسفند ماه، گردشگری تعطیل شد و تاکنون نیز همچنان روند ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 30 راهنمای گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد

بیکاری 30 راهنمای گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد