مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-28دانش

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری سال 99 این دانشگاه اعلام کرد: - مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد که ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری سال 99 این دانشگاه از امروز، هفتم آبان ماه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری سال 99 این دانشگاه اعلام کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون این دوره به صورت کاملا غیرحضوری و در دو مرحله اینترنتی و ارسال مدارک پستی انجام می شود.

طبق این اطلاعیه، ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان ماه آغاز و تا 11 همین ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین، پذیرفته شدگان این دوره تا 13 آبان ماه فرصت دارند پس از انجام ثبت نام الکترونیکی، مدارک تحصیلی خود را به نشانی دانشگاه ایلام با پست پیشتاز ارسال کنند.

پذیرفته شدگانی که در سامانه گلستان دانشگاه، مدارک لازم را کامل بارگذاری نکنند، مدارک آن ها عودت داده می شود و به هیچ عنوان پذیرش نهایی نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان آغاز شد

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه ایلام از امروز، هفتم آبان آغاز شد