مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-28اقتصادي

استقرار مرزبانی زیستی در بنادر استان مازندران


دبیر کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی مازندران گفت: بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر سه بندر اصلی در مازندران است که مبادلات کالایی بسیار و قرنطینه ای از این بنادر صورت می گیرد اما مرزبانی زیستی که یکی از محورهای مهم پدافند غیرعامل و از برنامه های .

- دبیر کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی مازندران خبر داد استقرار مرزبانی زیستی در بنادر استان مازندران ایسنا/مازندران دبیر کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی مازندران گفت: بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر سه بندر اصلی در مازندران است که مبادلات کالایی بسیار و قرنطینه ای از این بنادر صورت می گیرد اما مرزبانی زیستی که یکی از محورهای مهم پدافند غیرعامل و از برنامه های محوری است باید در بنادر استان به تصویب برسد.

بهنام برارزاده با بیان اینکه امسال 5 تا 12 آبان ماه هفته پدافند غیرعامل با شعار مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز و ایران قوی نامگذاری شده است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا کارگروه پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی مازندران اجرای برنامه های هفته پدافندی را با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در کارگروه جهاد کشاورزی و کمیته های تابعه شهرستانی برنامه ریزی شد و نسبت به تهیه و تدوین برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مرزبانی زیستی در بنادر استان مازندران

استقرار مرزبانی زیستی در بنادر استان مازندران