مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-28اجتماعي

تحویل گوشی و تبلت به 4 هزار دانش آموز مازندرانی


معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: حدود 4 هزار نفر از دانش آموزان مازندران تاکنون با همکاری خیران و فرمانداران گوشی وتبلت دریافت کردند.

- محمد شعبانی امروز درباره آخرین وضعیت تامین گوشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: حدود 4 هزار نفر از دانش آموزان مازندران تاکنون با همکاری خیران و فرمانداران گوشی وتبلت دریافت کردند.

وی افزود: همچنین با همکاری کمیته امداد امام خمینی و مجموع خیران استان 4هزار نفر از دانش آموزان نیز گوشی و تبلت دریافت کردند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اختصاص 4هزار وام قرض الحسنه دو میلیونی برای خرید تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند، اضافه کرد: دو میلیارد تومان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای خرید 500 گوشی و تبلت برای دانش آموزان به صورت امانی درنظر گرفته شده که یک میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

شعبانی ادامه داد: بخشی از گوشی و تبلت ها نیز توسط خود دانش آموزان به طرق مختلف تامین شد که تعداد 2 هزار نفر در این لیست قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: باتوجه به بررسی های انجام شده می توان گفت هنوز تکلیف تهیه گوشی برای حدود 6 هزار نفر از دانش آموزان نیازمند استان مشخص شده که اکثر آنها زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل گوشی و تبلت به 4 هزار دانش آموز مازندرانی

تحویل گوشی و تبلت به 4 هزار دانش آموز مازندرانی