مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-28سياسي

توهین به پیامبر جایگاه پر برکت ایشان را مخدوش نمی کند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر لزوم اعلام نفرت از رییس جمهور فرانسه توسط تمام مسلمانان جهان، گفت: توهین به پیامبر جایگاه پر برکت و آوازه ایشان را مخدوش نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به حمایت دولت فرانسه از اقدامات موهن علیه نبی مکرم اسلام و مقدسات دینی مسلمانان تحت لوای دروغین آزادی بیان، این گونه اقدامات را محکوم کرد و منتهی به شکست دانست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: پیامبر اعظم و رسول خاتم محمد مصطفی (ص) پیشوای رحمت، کلید خیر و برکت برای بشریت است و بیش از یک میلیارد و نیم انسان مسلمان هر روز با شکوه و جلال نام او را بر بام بشریت زمزمه می کنند و شوکت و شکوه او را به گوش عالم و آدم می رسانند.

وی افزود: اما خفاش صفتانی مانند مکرون، مکارانه هر از چند گاهی برای فرار از ضعف ها و فسادهایشان، نور وجود محمد (ص) را مورد هجمه قرار می دهند ولی او و همفکرانش باید بدانند که طینت رسول خدا پاک و مطهر است و طینت خودشان پلید می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: مسلمانان جهان و علمای شیعه و سنی یک صدا نفرت خود را از یاوه گویی های رییس جمهور فرانسه اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به پیامبر جایگاه پر برکت ایشان را مخدوش نمی کند

توهین به پیامبر جایگاه پر برکت ایشان را مخدوش نمی کند