مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-28سياسي

مسلمانان به کمپین تحریم کالاهای فرانسوی بیپوندند


معاون اجرایی مرکز دانشجویی و حقوق بشری صلح زیبا گفت: اقدام برخی از مسلمانان در تحریم کالاهای فرانسوی از اقدام های خوب در مقابل توهین به پیامبر(ص) است.

- مسعود خراسانی معاون اجرایی مرکز دانشجویی و حقوق بشری صلح زیبا در رابطه با توهین در فرانسه به ساحت پیامبر اسلام (ص) و حمایت دولتمردان فرانسه از این اقدام گفت: توهین به مقدسات بیش ازیک میلیارد مسلمان در جهان با هیچ یک از مبانی قانونی واخلاقی سازگار نیست و به شدت این عمل نابخردانه را محکوم می کنیم.

وی افزود: دولت فرانسه بر اساس ماده 18 میثاق حقوق مدنی و سیاسی موظف به پیشگیری از هر نوع ابراز عقیده ای است که در تقابل با امنیت و نظم، سلامت یا اخلاق عمومی و حقوق و آزادی های اساسی دیگران می باشد، اما در کمال تعجب شاهدیم که دولتمردان فرانسوی به این مساله بی توجه بوده و ازاین اقدام موهن حمایت می کنند.

معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشری صلح زیبا با بیان اینکه با رشد اسلام گرایی در کشورهای غربی و ترویج معارف اسلامی، این اقدامات جهت مخدوش کردن چهره اسلام وپیامبر رحمت(ص) دور از انتظار نیست، تصریح کرد: اما اینکه مقامات سیاسی دولت فرانسه نیز از چنین اقداماتی رسما حمایت کنند جای تامل دارد که این مساله باید توسط کشورهای اسلامی با پاسخ قاطع همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان به کمپین تحریم کالاهای فرانسوی بیپوندند

مسلمانان به کمپین تحریم کالاهای فرانسوی بیپوندند