مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-28بين الملل

گانتز: دشمنان ما در شمال و جنوب آرام نمی نشینند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی بازدید از محل برگزاری رزمایش موسوم به تیر زهرآگین در شمال فلسطین اشغالی، - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد لبنانی ها بدانند که حزب الله مشکل آنهاست نه رژیم اسراییل؛ اگر این حزب علیه تل آویو وارد عمل شود لبنان بهای آن را خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی بازدید از محل برگزاری رزمایش موسوم به تیر زهرآگین در شمال فلسطین اشغالی، لبنان را تهدید کرد.

بر اساس گزارش روزنامه معاریو ، گانتز ضمن اعلام اینکه دشمنان ما در شمال (حزب الله) و جنوب (حماس) آرام نمی نشینند ، گفت، رژیم صهیونیستی برای هر نبردی آماده است.

دست کم سه ماه است که ارتش رژیم صهیونیستی در حالتی از ترس و اضطراب در آماده باش برای دریافت پاسخ حزب الله است.

این رژیم تابستان گذشته یکی از نیرو های حزب الله در سوریه را به شهادت رساند و بر اساس معادله نبردی که حزب الله ترسیم کرده است، تل آویو می داند که حزب الله قطعا پاسخ خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: زمزمه های مثبتی از لبنان حتی درباره صلح با اسراییل می شنوم، کسانی که به آن ها درباره ترسیم مرز های دریایی مذاکره می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز: دشمنان ما در شمال و جنوب آرام نمی نشینند

گانتز: دشمنان ما در شمال و جنوب آرام نمی نشینند