مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-28اقتصادي

آن روی سلطان های ایران


دلال‌هایی که حالا سلطان شده اند؛ از شاه سکه و ارز گرفته تا خانه و ماشین؛ سرنخشان را می توان در همه بازارها دید اما خودشان پشت صحنه، بازار سیاه تشکیل داده اند و بدتر آنکه برخی شاغلان رسمی و تولیدکننده‌ها هم حالا راه آنان را پیش گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ورزش و هنر گرفته تا صنعت و مواد غذایی و .

همه جا می توان رد پای آنان را دید؛ دلالانی که حالا نه تنها نبض پول و سرمایه خود بلکه نبض بازار را نیز در اختیار گرفته اند اما چگونه؟ دلالان هر جا که عرضه و تقاضا هم خوانی نداشته باشد سر بر می آورند و بی حد و مرز و مافیا گونه به دنبال کسب سودهای سرشار هستند اما هستند در این میان کسانی که دلالی می کنند اما نه حرفه‌ای و هدفشان تنها یک چیز است؛ حفظ ارزش پولشان.

کلیدش هم در دست تورم است؛ هر چه تورم افسار گسیخته تر باشد، دلالان هم می توانند از آب گل آلود ماهی بگیرند و یک شبه راه صد ساله را طی کنند؛ علی نوری، صاحب دو واحد تولیدی با تایید این موضوع معتقد است: کاتالیزور اصلی برای رخ دادن چنین رویدادی، تورم افسار گسیخته و تبدیل شدن کالاهای مصرفی به کالاهای سرمایه ای است تا آنجا که موجب می‌شود علاوه بر دلال‌های بالفطره حتی افرادی که فعالیت اقتصادی مولد دارند نیز سر ریز سرمایه خود رو برای جلوگیری از افت ارزش وارد فعالیتهای دلالی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن روی سلطان های ایران

آن روی سلطان های ایران