مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-28اقتصادي

کرونا سی تی اسکن های تامین اجتماعی سمنان را 160 درصد افزایش داد


مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از افزایش 160 درصدی انجام سی تی اسکن های مراکز وابسته به تامین اجتماعی استان در دوران کرونا خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از افزایش 160 درصدی انجام سی تی اسکن های مراکز وابسته به تامین اجتماعی استان در دوران کرونا خبر داد.

دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر درمان با اعلام این خبر اظهار کرد: در شش ماهه امسال چهار هزار و 239 مورد سی تی اسکن در بیمارستان شفا سمنان انجام شده که نسبت به همین مدت مشابه در سال گذشته 160 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه انجام سی تی اسکن یکی از روش های تشخیص ابتلای فرد به کرونا می باشد افزود: در این مدت حجم بیشتر مراجعین به این واحد جهت تشخیص ابتلا به کرونا بوده و به همین سبب حساسیت کاری و همچنین رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی بدلیل جلوگیری از ابتلای کارکنان این بخش و سایر مراجعین به کرونا بسیار مهم و ضروری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه تمامی خدمات سی تی اسکن و گرافی ها به صورت رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان انجام می شود اضافه کرد: طی شش ماهه ابتدای سالجاری حدود 21 هزار مورد رادیوگرافی در مراکز ملکی سازمان در سطح استان و دو هزار و 327 مورد سونوگرافی برای مراجعین سرپایی و بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سی تی اسکن های تامین اجتماعی سمنان را 160 درصد افزایش داد

کرونا سی تی اسکن های تامین اجتماعی سمنان را 160 درصد افزایش داد