مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-28سياسي

کاندیدای ریاست جمهوری باید زیرساخت های تأمین کالاهای اولیه کشور را فراهم کند


شخصی که کاندیدای ریاست جمهوری می شود باید در وهله اول توان مدیریتی بالایی داشته باشد به این معنا وقتی که می بیند مشکل کشور در حوزه اقتصادی است و نتوانسته ایم زیرساخت های تأمین کالاهای اولیه کشور را فراهم کنیم باید در این حوزه تمرکز کند.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: شخصی که کاندیدای ریاست جمهوری می شود باید در وهله اول توان مدیریتی بالایی داشته باشد به این معنا وقتی که می بیند مشکل کشور در حوزه اقتصادی است و نتوانسته ایم زیرساخت های تأمین کالاهای اولیه کشور را فراهم کنیم باید در این حوزه تمرکز کند.

بابک حیدری در گفت وگو با ایسنا در این خصوص که چه عواملی یک کاندیدا را در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 به پیروزی می رساند، اظهار کرد: رییس جمهور نفر دوم و نفر اول اجرایی کشور است و در وهله اول باید بررسی شود که چه مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد و کسی که کاندیدای ریاست جمهوری می شود باید دارای توانمندی هایی باشد که بتواند این مشکلات را حل کند.

وی با ابراز این عقیده که بررسی عملکرد 40 سال گذشته نشان میدهد که مشکل مدیریتی داشته ایم، افزود: از روز اولی که آمریکا دشمنی خود را با انقلاب اسلامی آغاز کرد و کارتر گفت ایران را تحریم همه جانبه می کنیم و نفت از آن نمی خریم امروز هم پس از 42 سال ترامپ هم همین راهبرد را در قبال ایران پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای ریاست جمهوری باید زیرساخت های تأمین کالاهای اولیه کشور را فراهم کند

کاندیدای ریاست جمهوری باید زیرساخت های تأمین کالاهای اولیه کشور را فراهم کند