مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-28بين الملل

فیصل بن فرحان: عادی سازی روابط با اسراییل در نهایت رخ خواهد داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در نشستی مجازی که پژوهشکده سیاست خاور نزدیک واشنگتن آن را برگزار کرده بود، - وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن تأکید بر این موضوع که سازش با رژیم صهیونیستی در نهایت رخ خواهد داد، گفت، اختلافاتی که گاهی میان ریاض و واشنگتن رخ می دهد، تصادفی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در نشستی مجازی که پژوهشکده سیاست خاور نزدیک واشنگتن آن را برگزار کرده بود، گفت، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در نهایت، رخ خواهد داد.

بر اساس گزارش وبگاهی خبری العهد لبنان، وی ادامه داد، تنش هایی که گاهی میان ریاض و واشنگتن رخ می دهد، تصادفی است و این روابط دوجانبه بر پایه روابط شخصی نیست بلکه اساس آن، منافع دوطرفه است.

فرحان گفت: تحقق صلح و ثبات دائمی جز با توافق دائمی میان فلسطینی ها و اسراییلی ها رخ نخواهد داد، عادی سازی روابط اتفاق خواهد افتاد، اما ایجاد کشور فلسطینی و ازسرگیری طرح صلح فلسطینی-اسراییلی ضروری است.

وی در واکنش به اظهارات اماراتی ها مبنی بر اینکه لغو طرح اشغال اراضی کرانه باختری در مقابل توافق سازش ابوظبی با تل آویو رخ داده، تصریح کرد: اگر از این منظر به آن نگاه کنیم (می توانیم بگوییم) زمینه را برای باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل بن فرحان: عادی سازی روابط با اسراییل در نهایت رخ خواهد داد

فیصل بن فرحان: عادی سازی روابط با اسراییل در نهایت رخ خواهد داد