مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-28اقتصادي

فروت ست را جدی بگیرید


یک پژوهشگر حوزه انار با تشریح مکانیسم فروت ست به عوامل تاثیرگذار در افزایش میزان باردهی درختان میوه بویژه محصول انار پرداخت.

- ایسنا/مرکزی یک پژوهشگر حوزه انار با تشریح مکانیسم "فروت ست" به عوامل تاثیرگذار در افزایش میزان باردهی درختان میوه بویژه محصول انار پرداخت.

معصومه نصیری مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه تغذیه مناسب از مهمترین عوامل افزایش باردهی درختان و افزایش راندمان تولیدات باغی و زراعی است، اظهار کرد: فروت ست حاوی ترکیبات اسید آمینه، روی، بور، آهن، نیتروژن و سایر ریزمغذی هاست که موارد مصرف آن کمک به افزایش درصد گل دهی، افزایش میزان میوه و عملکرد سال آینده درختان است.

وی افزود: نتایج اجرای فروت ست، افزایش گرده افشانی، افزایش درصد گل کامل، افزایش میزان میوه، افزایش میزان عملکرد، افزایش مقاومت به سرماست و زمان مصرف آن نیز بعد از برداشت محصول است که باید سریعا در این زمینه اقدام شود.

این پژوهشگر حوزه انار اظهار کرد: فروت ست باید شامل تمام عناصر ضروری برای تبدیل شکوفه به میوه و افزایش میزان جوانه های زایشی در گیاهان باشد.

این ترکیب باعث افزایش رشد زایشی شده و با مصرف آن شکوفه بیشتری تبدیل به میوه می شود و در محصول انار به گل اول کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروت ست را جدی بگیرید

فروت ست را جدی بگیرید