مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-28سياسي

برای آینده کودکان کار برنامه ریزی کنیم


تعدادی از کودکان کار به شدت با استعداد هستند که می توان با تقبل خرج درمان والدین و خانواده یا تحصیل آن ها به نحوی برای آینده شان سرمایه گذاری کرد و بعد از مزایای آن نفع جمعی برد نه این که در اولین قدم به خریدن یک جنس از آن ها اکتفا کرد.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: تعدادی از کودکان کار به شدت با استعداد هستند که می توان با تقبل خرج درمان والدین و خانواده یا تحصیل آن ها به نحوی برای آینده شان سرمایه گذاری کرد و بعد از مزایای آن نفع جمعی برد نه این که در اولین قدم به خریدن یک جنس از آن ها اکتفا کرد.

زهرا لطیفیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که کودک و جایگاه آن در جامعه، معیار مهمی برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی و فرهنگ در هر جامعه است، اظهار کرد: قطعاً کار کردن حق کودکان نیست و تشکل های مردمی متعددی برای کاهش و محو کار کودک در تلاشند، اما واقعیت تلخ این است که کودکان کار به طور پیدا و پنهان در جامعه در مشاغل مختلف حضور دارند.

وی عنوان کرد: شهروندان در موارد مختلف در جایگاه رهگذر، مشتری و … ممکن است با این کودکان مواجه شوند، رعایت نکاتی در برخورد با این کودکان می تواند از وارد شدن آسیب های مضاعف به کودکان پیش گیری کند.

لطیفیان بیان کرد: معمولاً هنگامی که از کودکان کار صحبت می شود، حواس همه به سمت بچه هایی می رود که سر چهاررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آینده کودکان کار برنامه ریزی کنیم

برای آینده کودکان کار برنامه ریزی کنیم