مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-28اقتصادي

تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ در گلستان


جلسه ستاد تنظیم بازار استان گلستان به منظور بررسی و تعیین قیمت گوشت مرغ در استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد.

- ایسنا/گلستان جلسه ستاد تنظیم بازار استان گلستان به منظور بررسی و تعیین قیمت گوشت مرغ در استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد.

ابراهیم کریمی در حاشیه این جلسه گفت: امروز مصوب شد، خروج هرگونه گندم از استان تنها با مجوز اداره کل غله امکان پذیر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: علاوه بر این خروج سویا از استان در فصل خرید تا پایان آذرماه ممنوع است.

کارخانجات استان نسبت به خرید سویا به قیمت توافقی به منظور ذخیره این دانه در استان و تأمین نیاز روغن و کنجاله در استان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بررسی قیمت مرغ در اقصی نقاط کشور، قیمت 23 هزار و 300 تومان برای هر کیلوگرم مرغ در گلستان تعیین شد.

کریمی از تشکیل کمیته ای برای تضمین نهایی قیمت مرغ خبرداد و گفت: ظرف یک هفته آینده نیز قیمت مرغ را در کشور بررسی خواهیم کرد و در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار استان، مجدداً تصمیم جدیدی در خصوص قیمت مرغ گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبه قبلی تنظیم بازار گلستان، عرضه مرغ موردنیاز استان با 5 درصد کمتر از متوسط قیمت کشور انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ در گلستان

تصمیمات جدید برای کنترل قیمت مرغ در گلستان