مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-28اقتصادي

خروجی جلسات در ایلام منجر به رفع مشکلات مردم شود


استاندار ایلام با اشاره به اینکه خروجی جلسات در ایلام باید منجر به رفع مشکلات مردم شود، گفت: فرصتی برای وقت تلف کردن و یا به حاشیه رفتن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به افتتاح و راه اندازی مرکز رفع موانع تولید استان در اداره صمت استان، اظها ر کرد: در این ستاد مقرر شد دستگاه های اجرایی که مجوزها را صادر می کنند مثل آب، برق، گاز یا دستگاه هایی که با دریافت ها و پرداخت ها سرو کار دارند مثل بانک ها و سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و … نمایندگان دستگاه های اجرایی خود را به این مرکز بفرستند.

وی با اشاره به اینکه زمان کار این مرکز از 8 صبح تا 8 شب است، گفت: اگر دستگاه های اجرایی مصوبه ای در کارگروه تسهیل و یا ستاد اقتصاد مقاومتی داشتند و با مانعی روبه رو شد می توانند به این مرکز مراجعه کنند تا با حضور نمایندگان دستگاه های متولی در کمترین زمان ممکن بر سر رفع مانع تصمیم گیری شود.

وی افزود: در گذشته وقتی مشکلی پیش می آمد فرد مجبور بود از این اداره به آن اداره کلی وقت و زمان تلف کند و تازه نتیجه هم نمی گرفت، اما با شروع به کار این مرکز همه ادارات نمایندگان خود را معرفی کرده اند و اگر ابهامی در ارتباط با هر اداره بود همانجا بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی جلسات در ایلام منجر به رفع مشکلات مردم شود

خروجی جلسات در ایلام منجر به رفع مشکلات مردم شود