مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-28اقتصادي

اولین بازار تخصصی پیشه های هنری در مشهد کار خود را آغاز کرد


اولین جمعه بازار پیشه های هنری با هدف پرداختن به شاخه های هنری و حمایت از استعدادهای، فراوان و هنرمندان توانمند شهر مشهد برای ارزش آفرینی هنری و ایجاد اشتغال های خرد در سطح شهر جمعه دوم آبان ماه کار خود را آغاز کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی اولین جمعه بازار پیشه های هنری با هدف پرداختن به شاخه های هنری و حمایت از استعدادهای، فراوان و هنرمندان توانمند شهر مشهد برای ارزش آفرینی هنری و ایجاد اشتغال های خرد در سطح شهر جمعه دوم آبان ماه کار خود را آغاز کرد.

در این بازارچه که به همت سازمان میادین و با همکاری سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد برگزار شد قرار است هنرمندان در غرفه های خود محصولات شان را به صورتِ ورکشاپ، تولید و همانجا به فروش بگذراند.

احصای ظرفیت و پتانسیل های موجود در محلات هدف بازآفرینی و بهره گیری از توان پیشران های طرح توانمندسازی کسب و کارهای خرد وخانگی از اهداف این بازارچه است که حدود 30 غرفه در آن به عرضه صنایع دستی مختلفی نظیرِ تابلوفرش، گلیم، سنگ های قیمتی، سفال، چرم، پته دوزی، فرت بافی، سوزن دوزی بلوچ، مینا کاری، آیینه کاری و.

مشغول هستند.

سید مرتضی محمدیان، تولیدکننده مشاغل خانگی کارگاه آموزشی تولیدی سمکا که یکی از غرفه داران بازارچه ی ترنج بود، ضمن اشاره به مکان خوب نمایشگاه گفت: روز اول بیشتر فروش ما و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بازار تخصصی پیشه های هنری در مشهد کار خود را آغاز کرد

اولین بازار تخصصی پیشه های هنری در مشهد کار خود را آغاز کرد