مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-28سياسي

25 هزار خانوار مددجو خراسان شمالی در مناطق محروم زندگی می کنند


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تاکید بر اینکه 60 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد در استان هستند، گفت: 25 هزار خانوار مددجو خراسان شمالی در مناطق محروم زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، مجید الهی راد با اشاره به 60 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: از این رقم 24 هزار و 290 خانوار در مناطق محروم استان (ضریب 6،7،8) ساکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: 6 هزار و 641 خانوار در ضریب محرومیت شش، 12 هزار و597 خانوار در مناطق با ضریب هفت و 7 هزار و27 خانوار در مناطق با ضریب هشت ساکن هستند.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مناطق محروم روستایی گفت: هم اکنون نیازسنجی روستاهای با ضرایب بالا انجام شده است و در گام نخست خدمات آموزش، مشاوره و راهنمایی، برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تأمین سبدهای غذایی و بهداشتی در حال انجام است.

الهی راد اضافه کرد: هم اکنون مشاوران این نهاد در حال بررسی سلامت روان مددجویان 18 تا 50 سال در جهت بهبود فرآیند زندگی در این نقاط هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به ارائه خدمات مسکن و ایجاد اشتغال در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن، تعمیر و بهسازی مسکن، ساخت سرویس بهداشتی و احداث حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار خانوار مددجو خراسان شمالی در مناطق محروم زندگی می کنند

25 هزار خانوار مددجو خراسان شمالی در مناطق محروم زندگی می کنند