مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-28اقتصادي

اختصاص 40 میلیارد تومان برای رفع محرومیت «هلیلان»


معاون عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 40 میلیارد تومان برای رفع محرومیت شهرستان «هلیلان» خبر داد و گفت: این اعتبار صرف پروژه های زیرساختی منطقه می شود.

- ایلام- معاون عمرانی استاندار ایلام از اختصاص 40 میلیارد تومان برای رفع محرومیت شهرستان هلیلان خبر داد و گفت: این اعتبار صرف پروژه های زیرساختی منطقه می شود.

احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر از اختصاص 40 میلیارد تومان به امر محرومیت زدایی شهرستان هلیلان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: 30 میلیارد تومان از این اعتبار در زمینه عمرانی و 10 میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبار صرف پروژه های زیرساختی چون راه سازی، بهداشت و درمان، اجرای طرح های هادی، احداث مسکونی، عمران شهری، فضای آموزشی خواهد شد.

کرمی در خصوص اختصاص اعتبارات به ملکشاهی دیگر شهرستان تحت پوشش بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: از قبل 35 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ملکشاهی اختصاص پیدا کرده بود و در سفر رییس بنیاد علوی نیز 9 میلیارد تومان دیگر اضافه شد و در مجموع 44 میلیارد تومان در این شهرستان در حوزه عمرانی هزینه می شود.

وی افزود: تا پایان سال بالغ بر 150 میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار عمرانی به دو شهرستان محروم ملکشاهی و هلیلان اختصاص پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد تومان برای رفع محرومیت «هلیلان»

اختصاص 40 میلیارد تومان برای رفع محرومیت «هلیلان»