مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-28سياسي

عملیات 13 آبان تا 13 دی با رمز «سردار دل ها شهیدسلیمانی» در گلستان اجرا می شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای عملیات 13 آبان تا 13 دی با رمز «سردار دل ها شهید سلیمانی» در استان خبرداد.

- گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای عملیات 13 آبان تا 13 دی با رمز سردار دل ها شهید سلیمانی در استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه سه شنبه در نشست کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، اظهارکرد: در نگاه گفتمان وحی، خودشناسی، ولایت شناسی و معادگرایی به انسان تعالی و سعادت می بخشد و موجب رشد و بالندگی در جامعه شده و تا انسان خود را اصلاح نکند نمی تواند جامعه را اصلاح کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زنگ تفریح دنیا زود تمام می شود و زنگ بعدی حسابرسی است.

وی ادامه داد: شهید همت، زین الدین و غیره در دامان مادرانی ولی شناس و امام شناس تربیت شده بودند و به راستی این مادران در کدامین دانشگاه تحصیل کرده اند.

دیلمی بیان کرد: امروز برده داری و جاهلیت مدرن در قامت تمدن پوسیده جهان غرب، مخفی شده و گمشده امروز بشر معنویت و توحید است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) افزود: یکی از سوالاتی که همواره باید در پیشانی کارها باشد این است که در حوزه فردی، خانواده و اجتماع تا چه میزان عملکردمان مهدوی است و در طول ایام چق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات 13 آبان تا 13 دی با رمز «سردار دل ها شهیدسلیمانی» در گلستان اجرا می شود

عملیات 13 آبان تا 13 دی با رمز «سردار دل ها شهیدسلیمانی» در گلستان اجرا می شود