مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-28سياسي

خرج تراشی مسئولان دانشگاه بناب در روزهای کرونایی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسلما مدیران و روسای تمام ارگان های رو به رشد همواره به فکر کارکنان و مجموعه تحت مدیریت خود هستند و علایق و ضروریات مجموعه را اولویت خود می دانند و سعی دارند با اهتمام خود مجموعه را پیش ببرند و رضایت کارکنان و ترقی مجموعه را منجر شوند.

- همچنین مباحثی نظیر اخراج کارکنان به دلایلی نظیر کمبود بودجه و اعتبار و بازگشت به کار یک نیروی اخراجی که از آشنایان یکی از معاونان دانشگاه نیز بود، از موضوعاتی است که موجب انتقاد برخی از دانشگاهیان این دانشگاه شده است.

البته چند وقتی است که مسئولین دانشگاه، دستوراتی را هم برای بازخرید مرخصی به اعضای هیئت رییسه و برخی از مدیران ابلاغ کردند.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بناب ضمن گلایه از این وضعیت در این رابطه می گوید: مسئولین دانشگاه بناب به بهانه کم کردن هزینه های دانشگاه و به تبع آن حفاظت از بیت المال، اقدام به اخراج نیرو های شرکتی کردند، اما متاسفانه از طریق دیگری برای دانشگاه هزینه ایجاد می کنند.

گویا مضیقه های اقتصادی فقط برای کارکنان و کارگران تعریف شده است.

وی ادامه می دهد: مسئولان دانشگاه مدام از کسری بودجه دانشگاه سخن می گویند و به فکر حجمی سازی و اخراج کارکنان و کارگران هستند و از حذف عایدات ناچیز کارکنان سخن می گویند، حال با کدام تفکر و امنیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرج تراشی مسئولان دانشگاه بناب در روزهای کرونایی

خرج تراشی مسئولان دانشگاه بناب در روزهای کرونایی