مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:302020-10-28اقتصادي

افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان تهران


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به افزایشی بودن کشفیات اعلام کرد: در 6 ماهه اول امسال میزان کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، مصطفی هادی زاده شامگاه سه شنبه پس از پایان ششمین جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران به خبرنگاران گفت: میزان کشفیات مواد مخدر سال گذشته استان 10 هزار و 618 کیلو گرم بوده ولی در شش ماهه اول امسال این میزان به 14 هزار و 533 کیلوگرم رسیده است.

وی افزود: در دستگیری ها 11 درصد کاهش داشته ایم که علت اصلی آن الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که مسائل فاصله گذاری و مراکز نگه داری کمتر باید پذیرش کنند و با توجه به افزایش ظرفیت مراکز نگه داری کاهشی بوده است.

هادی زاده ادامه داد: تهران یک استان مرزی نیست ولی همیشه در کشور جزو رتبه های اول در کشفیات مواد مخدر است که بیشترین ماده کشف شده تریاک است که 77 درصد آمار کشف را شامل می شود و حشیش نیز 9 درصد از کشفیات در تهران بوده است.

وی با بیان اینکه 26 هزار و 95 معتاد جمع آوری شده اند، گفت: 28 درصد از این افراد هم توزیع کنندگان مواد مخدر بودند.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان تهران؛ 11 هزار و 489 معتاد متجاهر در حال حاضر در مراکز نگه داری می شوند که هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان تهران

افزایش 51 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان تهران