مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-28اقتصادي

افزایش سازگاری ذائقه مردم جهان با برنج ایرانی


مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به افزایش سازگاری ذائقه مردم جهان با برنج ایرانی بنا داریم، بازارهای هدف بیشتری را کسب کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با توجه به افزایش سازگاری ذائقه مردم جهان با برنج ایرانی بنا داریم، بازارهای هدف بیشتری را کسب کنیم.

  نعمت قاسمی در گفت و گو با ایسنا گفت: امسال 720 هزار تن برنج سفید در گیلان تولید شد که 105 هزار تن آن در استان مصرف می شود و مابقی برنج مازاد بر مصرف تولیدی گیلان است.

وی با بیان اینکه گیلان 238 هزار هکتار شالیزار دارد، افزود: این میزان برنج سفید از یک میلیون و 95 هزار تن شلتوک استحصال شد.

مدیر امور بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برنج مازاد تولید گیلان علاوه بر اینکه به بازار دیگر استان های کشور می رود، به مقدار ناچیزی نیز به کشورهای خارجی متقاضی برنج ایرانی صادر می شود.

قاسمی با بیان اینکه همه برنجهایی داخلی که باید به کشورهای خارجی صادر شوند،از استان گیلان تایید و صادر می شوند،خاطرنشان کرد: امسال 1600 تن به کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه، عراق، اتریش، کانادا و آلمان و بقیه به استان های دیگر کشور صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سازگاری ذائقه مردم جهان با برنج ایرانی

افزایش سازگاری ذائقه مردم جهان با برنج ایرانی