مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-28سياسي

شاکری: با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد قاطع شود


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید از تمام اختیاراتی که به آن داده شده استفاده کرده و با اقتدار با افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند برخورد کند.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید از تمام اختیاراتی که به آن داده شده استفاده کرده و با اقتدار با افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند برخورد کند.

اقبال شاکری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی بیان کرد: تبعیت از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تمام و کمال باشد، چرا که نه تنها بحث سلامت خود بلکه سلامت کل جامعه به میان است.

این بیماری تنها مربوط به ما نیست بلکه هر بلایی که بر سر ما بیاید بر سایر افراد جامعه نیز تاثیر گذاشته و سلامتی دیگران را نیز به مخاطره می اندازد.

وی در ادامه اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به نوعی رعایت حقوق اجتماعی سایر افراد جامعه است و رعایت پروتکل ها حق الناسی بر گردن ما است.

باید با افرادی که حقوق سایر افراد جامعه را زیر پا می گذارند برخورد سخت و جدی شود.

هم در حوزه فردی و هم در حوزه اجتماعی نظیر مکان هایی که مردم تجمع دارند مانند مراکز تفریحی، پاساژها، ادارات و شرکت ها باید با جدیت ها پروتکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکری: با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد قاطع شود

شاکری: با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد قاطع شود