مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 22:502020-10-27بين الملل

ابراز نگرانی پوتین از مداخله تروریست ها در درگیری قره باغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ریانووستی، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سه شنبه شب در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود رجب طیب اردوغان، - رییس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور ترکیه، نگرانی خود از حضور و مداخله تروریست هایی که از سوریه به قره باغ منتقل شده اند در درگیری های منطقه را ابراز داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از ریانووستی، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سه شنبه شب در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود رجب طیب اردوغان، از مداخله ترویست هایی که از خاورمیانه [مشخصاً سوریه] به قره باغ منتقل شده اند در درگیری های این منطقه ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه ای که سرویس رسانه ای کاخ کرملین (دفتر ریاست جمهوری روسیه) در خصوص گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان منتشر کرده، آمده است: آخرین تحولات منطقه ناگورنو-قره باغ در این تماس تلفنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرف روسی از تداوم درگیری ها در این منطقه و همچنین مشارکت گسترده و روزافزون ترویست هایی که از خاورمیانه به منطقه آمده اند، ابراز نگرانی کرد.

کاخ کرملین در ادامه این بیانیه اعلام کرده است: رییس جمهور پوتین همچنین همتای خود را در جریان تماس های اخیر با سران جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان و گام های برداشته شده در راستای دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی پوتین از مداخله تروریست ها در درگیری قره باغ

ابراز نگرانی پوتین از مداخله تروریست ها در درگیری قره باغ