مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 22:402020-10-27سياسي

ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: متأسفانه روند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این وضعیت همچنان ادامه دارد لذا انتظار داریم شهروندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری مواجه شده ایم.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: متأسفانه روند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این وضعیت همچنان ادامه دارد لذا انتظار داریم شهروندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری مواجه شده ایم.

منوچهر حبیبی در خصوص وضعیت بحرانی استان قزوین در خصوص شیوه ویروس کرونا اظهار کرد: وضعیت استان قزوین به گونه ای است که اگر رعایت نکات بهداشتی بیشتر نشود باید منتظر شرایط حادتری باشیم و محدودیت ها را بیشتر کنیم.

وی اضافه کرد: اگر مردم در معابر عمومی و سطح شهر به طور کامل از ماسک استفاده نکنند و شرایط به وضعیت مطلوبی نرسد بدون تردید محدودیت ها را به ممنوعیت تبدیل خواهیم کرد و شرایط فرق خواهد کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول گفت: باید استفاده از ماسک در میان شهروندان حداقل به 80 تا 90 درصد برسد تا نگرانی ها کاهش یابد و اگر نتوانیم به این شرایط دست یابیم تصمیمات جدی خواهیم گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند

ابتلا به کرونا در قزوین؛ همچنان روی دور تند