مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-27سياسي

نقش فعالان و موسسات فرهنگی در تصمیم گیریهای فرهنگی کشور کمرنگ است


متأسفانه در تصمیم گیری های فرهنگی، تقریباً هیچ نماینده ای از مؤسسات فرهنگی حضور ندارد.

- قم- مدیر موسسه صحیفه سجادیه گفت: متأسفانه در تصمیم گیری های فرهنگی، تقریباً هیچ نماینده ای از مؤسسات فرهنگی حضور ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی وافی شامگاه سه شنبه در نشست مجمع مشورتی مؤسسات، سمن ها و کانون های فرهنگی رسانه ای استان قم که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای به عموم جامعه، توده مردم و به ویژه جوانان انقلابی دارند، افزود: تشکیل شبکه و تشکیلات خودجوش مردمی در مورد انجام فعالیت های فرهنگی ضروری است.

مدیر مؤسسه صحیفه سجادیه با تاکید بر ضرورت ایجاد تشکیلاتی برای تبادل برنامه ها، هم افزایی منابع و امکانات و دفاع از حقوق مؤسسات فرهنگی رسانه ای گفت: مؤسسات و سمن های فرهنگی رسانه باید انجمن یا مجمعی را با هدف پیگیری منسجم مسائل و مشکلات این مؤسسات تشکیل دهند وی افزود: این مجمع می تواند مطالبات مؤسسات را به طور مستقیم در مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان ها و نهادهای مسئول پیگیری کند.

این فعال فرهنگی با ابراز تأسف از شیوه تصمیم گیری در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: متأسفانه در تصمیم گیری های فرهنگی، تقریباً هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش فعالان و موسسات فرهنگی در تصمیم گیریهای فرهنگی کشور کمرنگ است

نقش فعالان و موسسات فرهنگی در تصمیم گیریهای فرهنگی کشور کمرنگ است