مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-27اقتصادي

کشف 65 تن گوشت فاسد در شهر ری/ 15 تن گوشت عرضه شده جمع آوری می شود


رییس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه 65 تن گوشت تاریخ گذشته به ارزش 50 میلیارد ریال در یکی از سردخانه های کهریزک شناسایی و کشف شد، گفت: حدود 15 تن از این گوشت ها در روزهای اخیر به چند خریدار تحویل شده بود که با دستور قضایی خریداران شناسایی شده اند و گوشت .

- لطف الله ستاره در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در گشت مشترک اتاق اصناف و دستگاه های نظارتی شهرستان از انبارهای بخش کهریزک، بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی گوشت فاسد به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال شدند.

وی گفت: این سردخانه غیرمجاز در شرایطی کاملاً غیراستاندارد و فاقد مجوزهای لازم اقدام به نگهداری بیش از 60 تن گوشت منجمد کرده که در حداقل 6 ماه گذشته تاریخ مصرف این گوشت ها به پایان رسیده و علاوه بر آن با توجه به بررسی قاضی پرونده تخلف احتکار نیز برای این کالای مصرفی محتمل است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: با توجه به حضور کارشناس دامپزشکی و تأیید بر فساد گوشت های کشف شده و عدم سلامت، به دستور مقام قضایی تمامی گوشت های کشف شده به منظور نمونه گیری و آزمایش برای تأیید نهایی به سردخانه معتمد اداره دامپزشکی منتقل شد.

ستاره تصریح کرد: در جریان این بازرسی یک نفر بازداشت و پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شد و با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 65 تن گوشت فاسد در شهر ری/ 15 تن گوشت عرضه شده جمع آوری می شود

کشف 65 تن گوشت فاسد در شهر ری/ 15 تن گوشت عرضه شده جمع آوری می شود