مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:002020-10-27اقتصادي

نمایشگاه ملی خودرو در مشهد گشایش یافت


بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

علی رسولیان در حاشیه بازدید از غرفه های این نمایشگاه، اظهار کرد: 50 درصد از غرفه داران این نمایشگاه از تولیدکنندگان خراسان رضوی و باقی آن ها از استان های تهران، اصفهان و تبریز هستند.

وی افزود: 40 شرکت تولیدکننده در محیطی به گستره 5000 مترمربع در قالب 40 غرفه تولیدات خود را در زمینه خودروهای سنگین، لوازم یدکی، قطعات خودرو و صنایع وابسته در معرض نمایش قرار داده اند.

رسولیان با اشاره به قابلیت های خودروسازی و قطعه سازی در خراسان رضوی تصریح کرد: استقرار شرکت ایران خودرو خراسان در این استان و سهم 10 درصدی آن از تولید خودرو در کشور و همچنین فعالیت بیش از 320 واحد قطعه سازی خودرو از ویژگی های این منطقه در این بخش تولید است.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد از امروز تا 9 آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملی خودرو در مشهد گشایش یافت

نمایشگاه ملی خودرو در مشهد گشایش یافت