مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:552020-10-27اقتصادي

محدودیت خروج گوشت قرمز و مرغ از خراسان رضوی لغو شد


کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی با هدف حمایت از دامداران و واحدهای بسته بندی گوشت و کشتارگاه ها و اجرای مصوبات تنظیم بازار کشور محدودیت 10 روزه خروج گوشت قرمز و گوشت مرغ از استان را لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی با هدف حمایت از دامداران و واحدهای بسته بندی گوشت و کشتارگاه ها و اجرای مصوبات تنظیم بازار کشور محدودیت 10 روزه خروج گوشت قرمز و گوشت مرغ از استان را لغو کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست عصر امروز این کارگروه گفت: خروج دام سبک و سنگین از خراسان رضوی کماکان محدودیت دارد.

علی رسولیان با بیان اینکه بخشی از دام سبک و سنگین خراسان رضوی به صورت قاچاق از استان خارج می شود برخورد قانونی متولیان دستگاه های نظارتی با قاچاق دام را خواستار شد.

وی اضافه کرد: قیمت گوشت سفید و قرمز در خراسان رضوی نسبت به سایر نقاط کشور پایین تر است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی نیز در این نشست گفت: هم اینک قیمت دام سنگین هر کیلوگرم بین 350 تا 360 هزار ریال، قیمت دام گوشتی هر کیلوگرم بین 700 تا 720 هزار ریال، قیمت دام سبک هر کیلوگرم 580 هزار ریال، قیمت لاشه گوسفند هر کیلوگرم 980 هزار ریال تا 2 میلیون و 20 هزار ریال و قیمت لاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت خروج گوشت قرمز و مرغ از خراسان رضوی لغو شد

محدودیت خروج گوشت قرمز و مرغ از خراسان رضوی لغو شد