مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:502020-10-27سياسي

رییسی: تنها خط قرمز در بیان نقد ها، هتک حرمت است


نظارت بر رفتار نمایندگان نباید باعث گرفتن جرأت از آن‌ها در طرح مسائل و مشکلات کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه که عصر امروز (سه شنبه) میزبان اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود، نظارت بر رفتار نمایندگان و ایجاد هیأتی برای اعمال این نظارت را مطالبه برآورده شده مقام معظم رهبری و اقدامی مؤثر در جهت پیشگیری و صیانت از جایگاه مجلس و نمایندگان ملت دانست.

رییس قوه قضاییه گفت: مجلس اختیارات وسیعی در حوزه‌های مختلف دارد و وظایفی که طبق قانون اساسی بر عهده نمایندگان قرار دارد، ایجاب می‌کرد تدبیری برای صیانت از جایگاه مجلس و نمایندگان مردم اندیشیده شود و بهترین تدبیر، تقویت نظارت درون سازمانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی از نهاد‌ها و دستگاه‌ها و قاطبه مردم و آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان همیاران هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان یاد کرد و متذکر شد اگر این هیأت به گزارشات آن‌ها توجه و رسیدگی نماید، بهترین نتیجه را می‌تواند بگیرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به سختی کار نمایندگان در پیگیری مطالبات مردم در کنار انجام وظیفه تقنینی خود، تصریح کرد: گاهی مردم از نمایندگان خود انتظار دارند علاوه بر مسائل مربوط به حوزه&zwnj


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تنها خط قرمز در بیان نقد ها، هتک حرمت است

رییسی: تنها خط قرمز در بیان نقد ها، هتک حرمت است