مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:202020-10-27سياسي

راهپیمایی 13 آبان برگزار نمی شود/ اجرای 254 برنامه در خوزستان


فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان گفت: طبق دستور سردار سلامی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در مناطق با وضعیت قرمز کنسل اعلام شد چراکه تجمع و راهپیمایی باعث انتشار و شیوع ویروس کرونا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا قربانی عصر سه شنبه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز استکبارستیزی با ایادی استکبار به خصوص آمریکا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ایام یادآور حماسه مردان با ولایت، بسیجی و بزرگ منش هایی است که با بیرون راندن آمریکایی های با قصد ماندگاری در ایران، لانه جاسوسی را نیز فتح کردند.

وی افزود: هشتم آبان ماه یادآور دلاور مردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند؛ شهیدانی که به حق می توانند الگوی نسل امروز دانش آموزان باشند.

فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان تصریح کرد: امسال شهادت سید شهدای مدافع حرم، خون تازه ای را در رگ های نوجوانان و جوانان امروزی جوشانده است؛ لذا تبلور نوجوان مؤمن انقلابی و پای کار بیش از گذشته می تواند در نسل امروز مشاهده شود.

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه امسال شعار هفته بسیج دانش آموزی را دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی تعیین کرده اند، ادامه داد: دانش آموز انقلابی باید بداند که چرا مرگ بر آمریکا بگوید و در چه زمینه هایی از زندگی اش ظهور و بروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان برگزار نمی شود/ اجرای 254 برنامه در خوزستان

راهپیمایی 13 آبان برگزار نمی شود/ اجرای 254 برنامه در خوزستان