مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:552020-10-27سياسي

سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان معارفه شد


در آیینی از زحمات غلامحسین زیبا تجلیل و محمد صفا به عنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سیدعلی پاک نژاد امروز در نشست تکریم و معارفه بخشدار مرکز شهرکنگان اظهارداشت: خوشبختانه در بیشتر نقاط شهرستان شوراها و دهیاری ها تشکیل شده است و کمتر روستایی در شهرستان پیدا می شود که فاقد شورا و دهیاری است که انتظار می رود در این زمینه نیز گام برداشته و شورا و دهیاری روستاهای باقی مانده نیز تشکیل شود.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به نقش مهم شوراها و دهیاری های روستاها افزود: اغلب کارهایی که در روستاها صورت می گیرد نتیجه تلاش و تعامل شوراها و دهیاری ها با بخشداران است.

وی ادامه داد: امروزه برخی خدماتی که در شهرها وجود دارد در روستاها نیز ایجاد شده است و این امر باعث وقوع مهاجرت معکوس شده است.

وی عنوان کرد: اخلاق مداری، مردمداری در راس کار مسؤولان باشد و همچنین ارتباط و تعامل خود را با سایر مسؤولان از جمله شوراها و دهیاری ها تقویت شود تا بتوان در توسعه روستایی و خدمت بیشتر به مردم موفق تر عمل کرد.

پاک نژاد بیان کرد: خدماتی که در روستا ها صورت می گیرد به خوبی به اطلاع مردم رسانده شود و تمام تلاش خود را به کار گرفته و اجازه داده نشود که مطالبات مردم بر زمین باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان معارفه شد

سرپرست جدید بخشداری مرکزی کنگان معارفه شد