مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:552020-10-27سياسي

دادستانی: ابتلای 30 نفر از محکومان زندان دزفول به کرونا


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: 30 نفر از محکومان زندان دزفول به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، منصور محمدی خباز روز سه شنبه در جریان بازدید از ندامتگاه فجر دزفول همراه با سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: آمار مرگ‌ومیر در زندان دزفول نسبت به سال گذشته باوجود شیوع کرونا، 70 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اعمال همه پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌ دزفول گفت: 30 زندانی مبتلا به کرونا در این زندان با جداسازی از دیگر زندانیان تحت درمان قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: با وجود مرکز فروش مواد غذایی در زندان، تدبیری اندیشیده شد تا سود حاصل از فروش از طریق انجمن حمایت از زندانیان برای حمایت از خانواده‌های آنها صرف شود.

وی افزود: از نظر دستگاه قضا، صدور حکم زندان برای محکومان به منزله انتقام و مجازات نیست و این امر صرفا جنبه تادیبی و انسان سازی دارد.

محمدی خباز اظهار امیدواری کرد افرادی که به هر علت در زندان بسر می برند پس از تادیب و تزکیه نفس با سلامت کامل به آغوش خانواده و جامعه بازگردند و از این تجربه هرچند تلخ در انتخاب مسیر درست زندگی بهره برند.

وی ادامه داد: در زندان شهرستان دزفول محکومان پنج حوزه قضایی دزفول، شوش، اندیمشک، الوار و شاوور در حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی: ابتلای 30 نفر از محکومان زندان دزفول به کرونا

دادستانی: ابتلای 30 نفر از محکومان زندان دزفول به کرونا