مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-27اقتصادي

تغییر معادلات سیاسی و امنیتی با ورود تسلیحات ایرانی به بازارهای جهانی


نگاهی واقع بینانه به ظرفیت های دفاعی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی نشان می دهد که ایران برخلاف بسیاری از کشورها توانسته به خودکفایی قابل قبولی رسیده و از جایگاه بالایی در بازار جهانی برخوردار است.

- نگاهی واقع بینانه به ظرفیت های دفاعی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی نشان می دهد که ایران برخلاف بسیاری از کشورها توانسته به خودکفایی قابل قبولی رسیده و از جایگاه بالایی در بازار جهانی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز، ورود به این عرصه در کنار ایجاد درآمدهای اقتصادی قابل توجه، می تواند مولفه ای برای جلب اعتماد جهانی برای مراودات اقتصادی با ایران باشد چراکه حق خرید و فروش تسلیحات از مولفه های قابل توجه در شکستن سیاست ایران هراسی و نگاه امنیتی علیه ایران است.

غرب برای تداوم محدودیت های تسلیحاتی ایران، سناریوی چند لایه ای را طراحی و اجرا کرده که محور آن ایجاد انحراف در افکار عمومی و طرح مسائل حاشیه ای بود.

این روند که در قالب سناریویی دامنه دار پیگیری می شود دارای مولفه های مهمی است: آمریکا و اروپا افکار عمومی را به سمت مذاکرات و توافق برخی رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران سوق می دهند و سعی دارند با پروژه ایران هراسی ورود ایران به بازار خرید و فروش تسلیحات را مقابله با این روند جلوه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر معادلات سیاسی و امنیتی با ورود تسلیحات ایرانی به بازارهای جهانی

تغییر معادلات سیاسی و امنیتی با ورود تسلیحات ایرانی به بازارهای جهانی