مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-27سياسي

یک صدم هزینه پایتخت جدید برای مطلوب سازی شهر تهران کافی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران درباره تغییر پایتخت سیاسی و اداری گفت: - رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تغییر پایتخت امکان پذیر نیست گفت: اگر یک دهم حتی یک صدم مبلغی که برای انتقال پایتخت نیاز است صرف مشکلات تهران شود تهران شهری بسیار مطلوب برای زندگی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران درباره تغییر پایتخت سیاسی و اداری گفت: از دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی تا به امروز انتقال پایتخت همیشه مطرح بوده است و در جلسات هم هر زمان این موضوع به طور جدی مطرح شده؛ رد شده است.

وی افزود: در جلسه آخری که با آقای جهانگیری به عنوان رییس شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکز زدایی از تهران این بحث انجام شد، همه اعضاء این امر را نپذیرفتند.

دلایل زیادی مطرح شد، ولی نمی دانم چرا به جای اینکه به اصل مشکل بپردازیم و مسائل تهران را حل کنیم بحث انتقال پایتخت و پس از آن انتقال مرکز اداری سیاسی کشور مطرح می شود.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با این انتقال مخالف است و تا کنون بحث های زیادی در شورای شهر تهران و هیات دولت و وزارت مسکن و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک صدم هزینه پایتخت جدید برای مطلوب سازی شهر تهران کافی است

یک صدم هزینه پایتخت جدید برای مطلوب سازی شهر تهران کافی است