مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-27پزشكي

مانور سلامت برای مقابله با کرونا در آبادان برگزارشد


مانور سلامت با هدف هشدار به شهروندان در خصوص شیوع بیماری کرونا در شهرآبادان، اروندکنار ، چوئبده و روستاها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، مانور سلامت (مبارزه با دانست و افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان آبادانی کاهش یافته است و این امر سبب افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این شهرستان شده است.

وی برلزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در شهرستان تاکید کرد و گفت: در پیک نخست این بیماری میزان استفاده از ماسک در آبادان 90 درصد بود که موفق شدیم بیماری را کنترل کنیم ولی با ورود به پیک دوم متاسفانه میزان استفاده از ماسک در آبادان به 20 درصد کاهش یافته که نگران کننده است.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه بیماری کووید 19 روند افزایشی به خود گرفته  است، گفت: دلیل این روند افزایشی رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم است، اگر بیماری مدیریت و کنترل نشود باید منتظر افزایش چشمگیر مبتلایان به این بیماری باشیم.

موسوی افزود: در راستای تشویق شهروندان آبادانی به استفاده از ماسک مانور سلامت با حضور 350 نفر از کارکنان دستگاه های مختلف در 20 نقطه شهرستان از جمله خیابان های امیرکبیر، احمدآباد، کوی قدس، ذوالفقاری، ملت، فرهنگیان و شهرهای اروندکنار و چوئبده اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سلامت برای مقابله با کرونا در آبادان برگزارشد

مانور سلامت برای مقابله با کرونا در آبادان برگزارشد