مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-27سياسي

دشمن استفاده از فضای مجازی را اولویت خود در جنگ نرم می داند


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: استکبار جهانی تلاش دارد تا در جنگ نرم، با استفاده از فضای مجازی به اهداف شوم خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عیسی سلیمانی عصر امروز در دیدار با مسؤولان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود، با گرامیداشت ایام ماه ربیع الاول و هفته بسیج دانش آموزی، با بیان اینکه امروز اهمیت فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس منحوس هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای برنامه های بسیج و سپاه و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، بر لزوم توجه به هدفمند بودن برنامه ها و اثرگذاری آنها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تأکید کرد.

سلیمانی معرفت افزایی در مقابله با تمهیدات نرم دشمنان را یادآور شد و افزود: امروز باید بسیار هوشمند و دقیق عمل و با استفاده از همه ابزارهای موجود در راستای ارتقای معرفت و بصیرت دانش آموزان تلاش کرد.

در این نشست، سرگرد علی احمدی فرمانده حوزه و حجت الاسلام جواد ملاابراهیمی مدیر عقیدتی نظارت حوزه ایمان شاهرود نیز به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند.

در پایان این نشست که مسؤولان نظارت و بازرسی و عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن استفاده از فضای مجازی را اولویت خود در جنگ نرم می داند

دشمن استفاده از فضای مجازی را اولویت خود در جنگ نرم می داند