مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-27پزشكي

تخت های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در حال پُر شدن/ قرار گرفتن در شرایط بسیار حساس


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به 201 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه سه هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به 201 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه سه هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 337 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 136 بیمار کرونایی قطعی بوده و 22 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد 10 هزار و 597 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: امروز 376 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت حدود 55 درصد بود و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دناست و بقیه موارد مثبت در شهرستان های لنده، باشت، بهمیی و چرام هستند.

یزدان پناه تصریح کرد: با این روند افزایشی در طی روزهای آینده تعداد تخت های موجود کرونایی و تخت های ویژه از بیماران کرونایی پر خواهد شد و در 2 تا 4 هفته بعد می تواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در حال پُر شدن/ قرار گرفتن در شرایط بسیار حساس

تخت های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در حال پُر شدن/ قرار گرفتن در شرایط بسیار حساس