مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-27سياسي

عقلانیت نهادینه شده در نظام دلیل اصلی سرپا ماندن انقلاب اسلامی است


مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: علت سرپا ماندن انقلاب اسلامی تنها حضور نیروهای مخلص در میدان نیست، بلکه عقلانیتی است که در این نظام نهادینه و حاکم شده و غرب را دستپاچه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وحید جلیلی امشب در سلسله جلسات تبیینی خط انقلاب که با موضوع تحلیل مسائل روز و تکالیف پیش رو جهت اتحاد جبهه انقلاب در حسینیه فرهنگی قرآن و عترت برگزار شد، اظهار کرد: مواجه با هر امر جدیدی نیازمند عقلانیت و یکی از مصادیق عقلانیت حفظ تجارب است.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از ارزشمندترین داشته های امروز ما تجربه انقلاب پرفراز و نشیب است، بیان کرد: نکته مهم این است که از تجربیات برای آگاه کردن و به بلوغ سیاسی رساندن نسل جوان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ را باید بازخوانی کنیم، حافظه تاریخی باید کف دستمان باشد، زیرا طبق آیه قرآن باید به پشت سرمان نگاه کنیم و اهل ذکر باشیم یعنی تاریخ را به یاد داشته باشیم.

نباید در مسائل جوگیرانه عمل کنیم جلیلی ادامه داد: اگر نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری را در زمان بنی صدر بخوانیم متوجه می شویم که نباید در مسائل جوگیرانه عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقلانیت نهادینه شده در نظام دلیل اصلی سرپا ماندن انقلاب اسلامی است

عقلانیت نهادینه شده در نظام دلیل اصلی سرپا ماندن انقلاب اسلامی است