مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-27سياسي

پیشنهاد تدوین آیین نامه تعیین حدود و ثغور ارتباط نمایندگان با دستگاه های اداری کشور


گاهی دیده می شود برخی افراد قانونمدار، بر اثر یک غفلت دچار خطا می شوند که اگر به آنها تذکر داده شود که در مسیر نادرست هستند، - از اعتبار آنها صیانت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو اقدامی مؤثر در جهت پیشگیری و صیانت از جایگاه مجلس و نمایندگان ملت دانست.

رییس قوه قضاییه گفت: مجلس اختیارات وسیعی در حوزه های مختلف دارد و وظایفی که طبق قانون اساسی بر عهده نمایندگان قرار دارد، ایجاب می کرد تدبیری برای صیانت از جایگاه مجلس و نمایندگان مردم اندیشیده شود و بهترین تدبیر، تقویت نظارت درون سازمانی بود.

آیت الله رییسی از نهادها و دستگاه ها و قاطبه مردم و آمران به معروف و ناهیان از منکر به عنوان همیاران هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان یاد کرد و متذکر شد اگر این هیأت به گزارشات آنها توجه و رسیدگی نماید، بهترین نتیجه را می تواند بگیرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به سختی کار نمایندگان در پیگیری مطالبات مردم در کنار انجام وظیفه تقنینی خود، تصریح کرد: گاهی مردم از نمایندگان خود انتظار دارند علاوه بر مسائل مربوط به حوزه های انتخابیه، حتی مسائل و مشکلات شخصی آنها را نیز پیگیری کنند.

آیت الله رییسی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیشنهاد داد که برای حل این مشکل آیین نامه ای مختصر و جامع را برای تعیین حدود و ثغور ارتباط نمایندگان با دستگاه های اداری کشور تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تدوین آیین نامه تعیین حدود و ثغور ارتباط نمایندگان با دستگاه های اداری کشور

پیشنهاد تدوین آیین نامه تعیین حدود و ثغور ارتباط نمایندگان با دستگاه های اداری کشور