مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-27بين الملل

مصطفی الکاظمی: تظاهرکنندگان مانع انحراف تظاهرات به دست قانون شکنان شدند


نخست وزیر عراق از رعایت نظم و انضباط ازسوی اکثریت مطلق تظاهرات کنندگان و رفتار حرفه ای نیروهای امنیتی عراق تشکر کرد.

- تظاهرکنندگان در میدان التحریر چادرهای خود را برمی چینند الکاظمی: تظاهرکنندگان مانع انحراف تظاهرات به دست قانون شکنان شدند نخست وزیر عراق از رعایت نظم و انضباط ازسوی اکثریت مطلق تظاهرات کنندگان و رفتار حرفه ای نیروهای امنیتی عراق تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق، در نشست هفتگی هیئت وزیران عراق تأکید کرد که سفرش به کشورهای اروپایی سفری مثبت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرام رسمی دفتر نخست وزیر عراق او امروز (سه شنبه 27 اکتبر) گفت که این سفر باعث ارائه تصویری واضح از وضعیت عراق شد و به امضای یادداشت هایی در عرصه های حمل ونقل و کشاورزی و آموزش و فرهنگ انجامید.

الکاظمی افزود که سران این کشورها از عزم دولت برای اجرای انتخابات و اعلام موعد برگزاری آن ابراز رضایت و بر حمایت از اجرای آن تأکید کرده اند.

نخست وزیر عراق همچنین از رعایت نظم و انضباط ازسوی اکثریت مطلق تظاهرات کنندگان و رفتار حرفه ای نیروهای امنیتی عراق تشکر کرد و گفت که برخی گروه های قانون شکن کوشیدند که تظاهرات را از مسیر مسالمت آمیز آن منحرف کنند اما تظاهرکنندگان مانع از آن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی الکاظمی: تظاهرکنندگان مانع انحراف تظاهرات به دست قانون شکنان شدند

مصطفی الکاظمی: تظاهرکنندگان مانع انحراف تظاهرات به دست قانون شکنان شدند