مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-27سياسي

ماکرون طغیان نکن/محصولات فرانسوی تحریم شوند تحریمی کامل


رهبر نهضت اسلامی بحرین در واکنش به اظهارات گستاخانه رییس جمهور فرانسه در دفاع از هتاکان به ساحت پیامبر اسلام (ص) بیانیه ای شدید اللحن صادر کرد.

- رهبر نهضت اسلامی بحرین در واکنش به اظهارات گستاخانه رییس جمهور فرانسه در دفاع از هتاکان به ساحت پیامبر اسلام (ص) بیانیه ای شدید اللحن صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در واکنش به اظهارات گستاخانه امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در دفاع از هتاکان به ساحت پیامبر اسلام (ص) بیانیه ای شدید اللحن صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ماکرون رییس جمهور فرانسه که جمعیت مردم آن به بیش از شصت و پنج میلیون نفر نمی رسد و میلیون ها نفر از آنها نیز مسلمان هستند، در جایگاه ریاست جمهوری کل فرانسوی ها که در مقابل آنها و کل جهان مسوول است، در پی حادثه قتل معلمی که کاریکاتورهای اهانت آمیز به رسول اعظم خداوند (که سلام خداوند بر او و جمیع انبیا و مرسلین باد) را به عنوان بخشی از درس در کلاس خود نمایش داده تا دانش آموزان را نسبت به این تصاویر اقناع و تشویق کند، اظهارات و تهدیدهایی داشته است.

ماکرون در اظهارات و تهدیدهایش انسانیت، مسئولیت، موقعیت، منافع کشورش، و مسئولیت محافظت از صلح جهانی را فراموش کرده و آنها را به دریا ریخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون طغیان نکن/محصولات فرانسوی تحریم شوند تحریمی کامل

ماکرون طغیان نکن/محصولات فرانسوی تحریم شوند تحریمی کامل