مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-27دانش

پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری ساماندهی می شود


قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از ساماندهی پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیشنهادی در زمینه شروع همکاری های ایران و چین در حوزه آموزش عالی داده بود از این رو در این جلسه نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و روسای دانشگاه مهم و برتر کشور حضور یافتند.

کبگانیان با بیان اینکه در این جلسه پیشنهاداتی در زمینه توسعه ارتباط دو کشور در حوزه آموزش عالی ارائه شد، خاطر نشان کرد: مقرر شد پیشنهادات جمع آوری شده در این جلسه در کمیسیون همکاری های علمی بین المللی به صورت مدون نهایی خواهد شد.

قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخی از پیشنهادات ارائه شده در این جلسه، یادآور شد: در این جلسه پیشنهاد شد که حتما فراتر از بورس همکاری ها ارتقا یابد و در صورتی که تبادل دانشجو از طریق بورس است، این همکاری در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دوره های تخصصی و یا دوره های کوتاه مدت فرصت مطالعاتی باشد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری های ایران وچین در حوزه دوره های تخصصی، اضافه کرد: با توجه به پیشرفت های فناوری و صنعتی کشور چین، فرصت خوبی برای ایران خواهد بود که در این زمینه نهادهای مسئول و معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری ساماندهی می شود

پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری ساماندهی می شود