مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-27اقتصادي

راه اندازی 27 مرکز فوریت‎های بررسی مشکلات تولید و سرمایه‎گذاری تا پایان هفته


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از راه اندازی 27 مرکز فوریت‎های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‎های سرمایه‎گذاری تا پایان هفته در سراسر کشور خبر داد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از راه اندازی 27 مرکز فوریت‎های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‎های سرمایه‎گذاری تا پایان هفته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست با بیان این مطلب، افزود: در ابلاغیه هفته گذشته به استانداران سراسر کشور ،مقرر شد که این مراکز ظرف 10 روز در سراسر کشور راه اندازی گردد که این مهم به همت استانداران، معاونین اقتصادی استانداری ها و روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها به خوبی در دستور کار قرار گرفته و تا امروز، این مراکز شبانه روزی در 18 استان کشور راه اندازی شده است.

وی همچنین گفت: 5 مرکز فوریت‎های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‎های سرمایه‎گذاری فردا و 4 مرکز دیگر نیز روز پنجشنبه مورد افتتاح قرار خواهد گرفت که بدین ترتیب تا آخر هفته 27 مورد از این مراکز در سراسر کشور افتتاح خواهند شد.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اضافه کرد: این مراکز کار پنجره واحد را انجام خواهند داد و حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط از 8 صبح تا 8 شب در این مراکز برای بررسی و حل فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 27 مرکز فوریت‎های بررسی مشکلات تولید و سرمایه‎گذاری تا پایان هفته

راه اندازی 27 مرکز فوریت‎های بررسی مشکلات تولید و سرمایه‎گذاری تا پایان هفته