مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:452020-10-27بين الملل

جنایات داعش بر احدی پوشیده نیست/ حامیان تکفیری ها محاکمه شوند


رییس ائتلاف دولت قانون عراق با «کریم اسعد احمد خان» رییس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایتهای داعش در عراق، دیدار و گفتگو کرد.

- رییس ائتلاف دولت قانون عراق با  کریم اسعد احمد خان رییس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایتهای داعش در عراق، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراق (نینا)، نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون عراق با کریم اسعد احمد خان رییس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایتهای داعش در عراق، دیدار و گفتگو کرد.

رییس ائتلاف دولت قانون عراق در این دیدار بر لزوم محکوم کردن گروه تروریستی داعش و محاکمه بنیان گذاران و حامیان داخلی، منطقه ای و بین المللی آن تاکید کرد.

نوری مالکی در دیدار کریم اسعد احمد خان رییس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایت های داعش در عراق، گفت: جنایات داعش دیگر بر کسی پوشیده نیست و تدوین قانونی که براساس آن این گروه تروریستی مجرم شناخته شود، مسئله مهمی است.

وی با اعلام حمایت از موفقیت فعالیت های کمیته تحقیق از طریق تکمیل اصلاح قانون دادگاه عالی فدرال عراق که برای بررسی مجدد در مجلس نمایندگان مطرح شده، نسبت به سیاسی شدن این دادگاه و گرایش آن به سمت تسویه حساب ها و خروج از حرفه قضایی آن هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات داعش بر احدی پوشیده نیست/ حامیان تکفیری ها محاکمه شوند

جنایات داعش بر احدی پوشیده نیست/ حامیان تکفیری ها محاکمه شوند