مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-27سياسي

بررسی طرح اصلاح قانون پتروپالایشگاه ها در کمیسیون انرژی


عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون پتروپالایشگاه ها در جلسه عصر امروز (سه شنبه) این کمیسیون خبر داد.

- هادی بیگی نژاد عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز (سه شنبه 6 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه یک طرح و یک لایحه در دستور کار کمیسیون انرژی بود.

وی افزود: طرح اصلاح قانون پتروپالایشگاه ها و همچنین لایحه انتقال اموال به شرکت آب وفاضلاب استان ها دو دستور کار کمیسیون انرژی بود.

عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس درباره لایحه انتقال اموال به شرکت آب وفاضلاب استان ها تصریح کرد: برای مثال وقتی سدی در منطقه ای ساخته می شود این کار توسط آب منطقه ای استان ها احداث می شود اما لوله های انتقال آب و شبکه انتقال آب به آن شهرستان وجود دارد ضمن اینکه تصفیه خانه هم در آنجا پیش از این وجود داشته است که بهره بردار نهایی آن شرکت آب و فاضلاب است.

وی افزود: در لایحه مذکور به دنبال انتقال اموال به شرکت آب وفاضلاب هستیم که بر همین اساس خود این شرکت ها هم بهره بردار هستند و هم مالک اموال.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: مقرر شد کارشناسان دیوان محاسبات و اعضای کمیسیون و نماینده دولت در نشستی ویژه این لایحه را نهایی کرده و این اصلاحات به صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح اصلاح قانون پتروپالایشگاه ها در کمیسیون انرژی

بررسی طرح اصلاح قانون پتروپالایشگاه ها در کمیسیون انرژی